Biznesa nozares kartē atradīsiet tuvāko pakalpojuma sniedzēju. Lai to izdarītu, ir jāapstiprina atrašanās vietas pieprasījums. 

Gandrīz katram uzņēmumam ir savs Twitter konts, tomēr ar kon...
Katrs no mums taču vismaz vienreiz mūžā savā e-pastā i...
Google Analytics ir pasaulē populārākais mājaslapu statistikas...
Uzņēmēji, kas tikai nesen sākuši izmantot īsziņu nosū...

10 lietas, kas jāzina par e-pastu mārketingu

Augusts, 2014

Katrs no mums taču vismaz vienreiz mūžā savā e-pastā ir saņēmis vēstuli no kāda uzņēmuma ar jaunākajiem piedāvājumiem, akcijām, aicinājumu kļūt par uzņēmuma klientu u.c. informāciju. Visbiežāk šādas vēstules tiek ignorētas vai izdzēstas nemaz nelasītas. Ko darīt, lai jūsu uzņēmuma sūtītā vēstule klientam šķistu saistoša un viņš to izlasītu? 

Foto: shutterstock.com
Noderīgi jums:

Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.

Garantēts rezultāts.

Dažādi Bonusi. Zvani 25707255

 

10 svarīgas lietas, kas jāzina par e-pastu mārketingu:

 

  • Liec e-pasta saņēmējam justies īpašam – raksti e-pastu uzņēmuma vārdā tā, it kā katrs tā saņēmējs būtu vienīgais, kas to saņem. Ja iespējams, tad katru klientu uzrunā vārdā. Piemēram: „Sveika, Dace!” utt.
  • Izmanto savu vārdu un uzvārdu, nosūtot e-pastu, jo klientus noteikti daudz labāk piesaistīs e-pasts no Daces Daiļās, nekā no SIA „Noderīgi padomi”.
  • Mācies no labākajiem – pieraksties jaunumu saņemšanai e-pastā no lielākajām pasaules kompānijām, kuras e-pastu mārketingā iegulda milzīgas naudas summas. Analizē viņu e-pastus, piefiksē svarīgāko un apgūto izmanto savā darbā, rakstot un nosūtot klientiem e-pastus.
  • Esi lakonisks – šeit vietā ir teiciens „Mazāk ir vairāk!”, jo mūsdienās cilvēki atrodas nepārtrauktā steigā un reti kurš vēlēsies lasīt garu e-pastu no nepazīstama cilvēka vai uzņēmuma. Pasniedz informāciju koncentrēti, uzsverot tikai svarīgāko un iztiekot bez liekvārdības.
  • Eksperimentē! Lai tieši tava uzņēmuma sūtīto e-pastu saņēmējs pamanītu, neizdzēstu un izlasītu, centies būt oriģināls un pamanāms, tāpēc nebaidies eksperimentēt.
  • Esi draugs, nevis pārdevējs! Rakstot vēstules klientiem, centies būt uzticams un noderīgs draugs, nevis uzbāzīgs pārdevējs. Esi persona, nevis uzņēmuma rupors!
  • Uzdod jautājumus! Katrā normālā sarunā taču tiek uzdoti jautājumi, tāpēc savam sarunu biedram uzdod jautājumus, kā arī vienmēr atbildi uz klienta jautājumiem, ja tādi tiek uzdoti.
  • Neesi stīvs! Nebaidies kļūt sirsnīgs un tā vietā, lai vēstules beigās lietotu ierasto „ar cieņu”, pamēģini „ar saulainiem sveicieniem”, „gaidīsim ciemos”, „lielisku dienu vēlot”, „ar vissiltākajiem sveicieniem” utt. Tā tu klientam liksi manīt, ka raksta īsts cilvēks, kas ir gatavs uzklausīt un palīdzēt.
  • Nepārspīlē ar vēstuļu daudzumu! Nosūti vēstuli uzņēmuma esošajiem vai potenciālajiem klientiem tikai tad, ja ir kas svarīgs sakāms, jo pārāk uzbāzīga attieksme klientus atbaida.
  • Aizmirsti par šabloniem un striktām vēstuļu formulām! Šabloniski e-pasti katru dienu pārpludina elektroniskās pastkastītes, tāpēc nemaz neceri, ka tavu sūtīto e-pastu kāds lasīs, ja tas būs veidots pēc kāda noteikta šablona.

 

Protams, ir vēl vesela virkne ar lietām, kas būtu jāievēro katram, kurš nodarbojas ar e-pastu mārketingu, jo tā ir vesela māksla, tomēr uzskaitīt pilnīgi visu, kas būtu jāņem vērā, rakstot e-pastus klientiem, ir gandrīz neiespējami. Interneta vide un e-pastu mārketings atrodas nemitīgā attīstībā, tāpēc svarīgi ir sekot dažādām e-pastu mārketinga aktualitātēm, lai tavs uzņēmums vienmēr būtu soli priekšā konkurentiem. 

 

Konsultācijas e-pastu mārketingā sniedz SIA "JKonsult" – uzņēmums, kas saviem klientiem piedāvā gan konsultācijas e-pastu mārketingā, gan lietošanai gatavu e-pastu sistēmu, kas ļauj ātri un vienkārši izsūtīt e-pastus klientu grupām.


Kāpēc izvēlēties Google Analytics?
Google Analytics ir pasaulē populārākais mājaslapu statistikas analizēšanas rīks, kas piedāvā tā lietotājiem iegūt lielu informācijas apjomu par mājaslapu apmeklētājiem. Kāpēc Google Analytics izmantošanu tik daudzi uzņēmēji uzskata par pareizo izvēli? Katram mājaslapas īpašniekam ir svarīgi zināt to, kas ir viņa mājaslapas apmeklētāji, l...
Komunikācija mikroblogu vietnē Twitter
Gandrīz katram uzņēmumam ir savs Twitter konts, tomēr ar kon...
Reklāmas veidošana Facebook
Reklāmas televīzijā, reklāmas radio, reklāmas presē, vides reklāmas – tā, protams, ir reklāmas mārketinga klasika, kas vēl ilgi būs aktuāla, tomēr laikā, kad ļoti liela daļa cilvēku izmanto internetu un ir izveidojuši profilus soc...
10 lietas, kas jāzina par SMS mārketingu
Uzņēmēji, kas tikai nesen sākuši izmantot īsziņu nosūtīšanu saviem klientiem, vai vēl tikai plāno to darīt, lai uzlabotu komunikāciju ar klientiem, noteikti vaicās, kas tad ir svarīgākās lietas, kas jāzina par SMS mārk...
Šajā mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes jeb cookies, lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku mājaslapas lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu "Piekrītu", jūs apstiprināt, ka piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Piekrišanu jebkurā laikā var atsaukt, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Sīkdatņu izmantošanas politika
Piekrītu Vairāk info