Ja vēlies, lai tava reklāma internetā būtu maksimāli efektīva, tad noteikti nevajadzētu aizmirst par AdWords reklāmas paplašinājumiem, kas padara reklāmu ne tikai labāk pamanāmu, bet arī izsmeļošāku. Kādas tad ir svaigākās aktualitātes reklāmas paplašinājumu jomā?
Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.
Garantēts rezultāts.
Dažādi Bonusi. Zvani 25707255
Īsziņu paplašinājumi: Jau vairākus gadus AdWords reklāmām ir pieejami zvanu paplašinājumi, bet tikai pagājušā gadā reklāmdevēju vērtējumam tika nodoti click-to-text jeb īsziņu paplašinājumi, lai potenciālā klienta un reklāmdevēja saziņu padarītu vēl ērtāku. Reklāmdevējs var sagatavot jau gatavu īsziņas veidni, kura parādās tad, kad potenciālais klients uzklikšķina uz reklāmas paplašinājuma. (Nepieciešamības gadījumā klients šo veidni var rediģēt, lai nosūtītu uzņēmumam tieši sev interesējošo jautājumu.) Piemēram, frizētava savai reklāmai var sagatavot veidni: “Vēlos pierakstīties pie jums. Kādi tuvākie laiki pieejami?”, bet klients šo veidni pirms nosūtīšanas var labot vai izdzēst pilnībā, lai uzrakstītu ko citu.
Atrašanās vietas paplašinājumi displeja reklāmām: Šī gada sākumā reklāmdevēju vērtējumam tika nodoti arī jauni atrašanās vietas paplašinājumi displeja reklāmām. Šos reklāmu paplašinājumus parasti izmanto mazie uzņēmēji un tajos iespējams iekļaut fotogrāfijas, darba laiku un atrašanās vietu kartē. Testējot šos reklāmas paplašinājumus darbībā, noskaidrojās, ka apmēram 60% cilvēku, kas uzklikšķinājuši uz uzņēmuma reklāmas, vēlējušies noskaidrot to, kā līdz uzņēmumam nokļūt. (Marketing Land dati.) Šie paplašinājumi pieejami konta, kampaņas un reklāmas grupas līmenī.
Mobilie vietnes saišu paplašinājumi: Tagad AdWords mobilajām reklāmām iespējams pievienot interaktīvus saišu paplašinājumus – reklāmas apakšdaļā iespējams pievienot saiti ne tikai uz mājaslapu, bet arī uz vairākām mājaslapas sadaļām, no kurām potenciālais klients var izvēlēties tieši sev piemērotāko. Šie Google reklāmas paplašinājumi nodrošina iespēju izveidot precīzāku piedāvājumu, tādējādi paaugstinot arī konversijas rādītājus.
Kopš pagājušā gada par veseliem 45 simboliem paplašinātas arī teksta reklāmas, turklāt papildus simboli piešķirti arī teksta reklāmas URL laukumam, tādējādi ļaujot reklāmu veidotājiem kļūt radošākiem, veidojot reklāmu tekstus.
Joprojām reklāmas paplašinājumiem iespējams pievienot pārdevēju vērtējumus, informāciju par iepriekšējiem apmeklējumiem, piezīmes, vietnes saišu paplašinājumus, atsauksmes, zvanu paplašinājumus, lietotņu paplašinājumus un citus paplašinājumus. Uzņēmējam, kurš vēlas izvietot savu reklāmu AdWords tīklā, vajadzētu atcerēties, ka paplašinājumus nedrīkst ignorēt, jo tie nodrošina reklāmai uzlabotu redzamību, kā arī augstāku vidējo klikšķu skaitu.