Google AdWords ir viens no populārākajiem veidiem, kā reklamēties internetā, tāpēc daudzi varētu vaicāt: kāpēc tieši AdWords?
Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.
Garantēts rezultāts.
Dažādi Bonusi. Zvani 25707255
Reklāmas aktualitāte: Potenciālais klients redzēs tava uzņēmuma AdWords reklāmu tieši tad, kad Google meklētājā meklēs to, ko piedāvā tavs uzņēmums, tāpēc būs garantija, ka viņam piedāvājums būs aktuāls.
Iespēja mazajiem uzņēmumiem: Sākt reklamēties, izmantojot AdWords, var arī tad, ja reklāmas budžets nav pārāk liels, turklāt reklāmu var rādīt tikai kādas noteiktas pilsētas vai reģiona interneta lietotājiem.
Izvērsta reklāma: Izmantojot reklāmas paplašinājumus, iespējams reklāmā iekļaut ļoti plašu informācijas klāstu – adresi, telefona numuru, vietas fotogrāfijas un pat atrašanās vietu kartē.
Tārgetings jeb mērķauditorijas atlase: Izmantojot mērķauditorijas atlases rīkus, iespējams noteikt, kāda būs to cilvēku grupa, kas reklāmu redzēs. (Iespējams to atlasīt pēc dzimuma, vecuma, atrašanās vietas u.c. rādītājiem.)
Atkārtota klientu sasniegšana: Remārketings jeb atkārtotais mārketings nodrošina to, lai cilvēki, kas reiz izrādījuši interesi par tava uzņēmuma piedāvājumu, redzētu tava uzņēmuma reklāmu atkārtoti visā Google reklāmas tīklā.
Klientu sasniedzamība: AdWords piedāvā izveidot reklāmas, kas būs redzamas arī no planšetēm un viedtālruņiem, tāpēc reklāmdevējs var sasniegt savus potenciālos klientus, lai arī kur viņi atrastos. Turklāt reklāmdevējs var izvēlēties, kur viņa reklāma tiks rādīta – tikai meklēšanas rezultātos, Google reklāmas tīklā vai abos.
Detalizēta reklāmas kampaņas analīze: Reklāmas kampaņas beigās iespējams noteikt, cik veiksmīga bijusi reklāma, kā arī to, kuri tad bijuši izdevīgākie atslēgvārdi. Šī informācija ļauj veiksmīgāk plānot nākamās reklāmas kampaņas.
Iespēja kontrolēt budžetu: Reklāmdevējs pats var izvēlēties, cik ieguldīs reklāmas kampaņā, turklāt viņam nav jāslēdz nekādi ilgtermiņa līgumi.
Vairākas reklāmas kampaņas vienlaicīgi: Ja ir vēlme vienlaicīgi izveidot vairākas reklāmas kampaņas vienam uzņēmumam, tad Google AdWords būs pareizā izvēle. Šo iespēju īpaši novērtēs tie uzņēmēji, kuru uzņēmumi nodarbojas ar dažādu pakalpojumu sniegšanu.
Avots: Wishpond blogs