Daudzi reklāmdevēji, kas izmanto Google reklāmas pakalpojumus, noteikti bieži vien domājuši, vai iespējams reklamēt savu uzņēmumu Google reklāmas tīklā, maksājot mazāk? Atbilde ir “Jā!”. Ir pieci veidi, kā samazināt Google reklāmas izmaksas.
Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.
Garantēts rezultāts.
Dažādi Bonusi. Zvani 25707255
Atbilstība: Daudzām veiksmīgām reklāmas kampaņām ir piesaistīts tikai viens atslēgvārds uz reklāmgrupu, kas apvienots ar atslēgvārdam precīzi atbilstošu reklāmu un rūpīgi izvēlētu reklāmas mērķlapu. Visiem šiem lielumiem (atslēgvārdam, tekstam un mērķlapai) jābūt savā starpā sasaistītiem. Reklāmas speciālisti sākumā iesaka izvēlēties vienu populārāko atslēgvārdu un tad notestēt, kā tas strādā praksē.
Kvalitātes rādītājs: Ja reklāmdevējs parūpējies par precīzu reklāmas atbilstību, tad visbiežāk tas rezultēsies ar augstiem kvalitātes rādītājiem. Jo augstāki kvalitātes rādītāji, jo zemāka maksa par klikšķi (MPK).
Vidējais klikšķu skaits: VKS jeb CTR ir viens no galvenajiem Google reklāmas kampaņas rādītājiem, tāpēc ir svarīgi to uzlabot. Reklāmas speciālisti uzskata, ka ir svarīgi radīt jaunas reklāmas, kuras sacenšas ar jau esošajām uzņēmuma reklāmām. Uzlabojot VKS, arī ieguvumi par katru reklāmā ieguldīto eiro būs lielāki.
Pazeminātas likmes: Reizēm ir tā, ka uzlabojas gan kvalitātes rādītāji, gan reklāmas pozīcija atlases rezultātos, bet MPK paliek nemainīga. Ja esi parūpējies par atbilstību, kvalitāti un labiem VKS rādītājiem, vari sākt nedaudz pazemināt reklāmas MPK cenu. Rūpīgi seko līdzi tam, kā cenas samazināšana ietekmē reklāmas pozīciju – tādējādi uzzināsi, kāda ir zemākā cena, kas ļauj uzņēmuma reklāmai saglabāt iegūto pozīciju.
Negatīvie atslēgvārdi: Derīgi izanalizēt meklēšanas vienumu pārskatu, lai uzzinātu, kādi ir tavam uzņēmumam nevēlamie atslēgvārdi, ar kuriem tiek aktivizēta reklāma. Populārākos sev nevēlamos atslēgvārdus pievieno reklāmai kā negatīvos atslēgvārdus, lai garantētu reklāmas budžeta efektīvāku izmantošanu. Turklāt negatīvo atslēgvārdu iekļaušana reklāmas kampaņā palīdz nostiprināt tās atbilstību, kas ir arī šī raksta pirmais punkts.
Avots: KlientBoost