Sākot reklamēt savu uzņēmumu Google reklāmas tīklā, noteikti vajadzētu padomāt par reklāmas atdeves mērīšanu, lai tu būtu informēts par to, cik efektīva un izdevīga ir AdWords reklāmas kampaņa.
Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.
Garantēts rezultāts.
Dažādi Bonusi. Zvani 25707255
Kāpēc atdeves mērīšana ir tik svarīga?
- Lai noskaidrotu, kas strādā un kas nestrādā. (Kampaņas, reklāmgrupas, atslēgvārdi, mērķlapas.)
- Lai piesaistītu vairāk jaunu klientu, jo iegūtie dati palīdz noskaidrot, kuras darbības visefektīvāk uzlabojušas konversijas rādītājus.
- Lai uzlabotu investīciju atdevi, jo ne visi klikšķi uz reklāmas beidzas ar konversijas veikšanu, tāpēc svarīgi uzzināt, kas konkrētajā reklāmas kampaņā sniedz visaugstākos un viszemākos ROI rādītājus.
- Lai uzņēmums un tā reklāmas varētu augt un attīstīties. Analizējot reklāmas atdeves datus, sapratīsi, kā tavam uzņēmumam var palīdzēt remārketings, reklāmas paplašinājumi un citas noderīgas lietas, kuras piedāvā AdWords.
Kā izmērīt reklāmas atdevi?
Reklāmas atdeves mērīšanai izstrādāti vairāki rīki, no kuriem AdWords piedāvā divus:
- Google Analytics;
- Reklāmguvumu uzskaites rīks.
Izmantojot šos rīkus, iespējams uzzināt, kas notiek pēc tam, kad potenciālais klients uzklikšķinājis uz reklāmas: ja klients veicis jums vēlamo darbību (reģistrējies, veicis pirkumu, lejuplādējis aplikāciju utt.), tad tā tiek uzskatīta par konversiju. Veidojot reklāmu, viens no svarīgākajiem soļiem ir uzņēmuma mērķa izvēle – maksimāli daudz klikšķu uz reklāmas, zvani uzņēmumam vai kādas citas darbības, lai vēlāk, vadoties pēc šiem atskaites punktiem, būtu iespējams izvērtēt to, cik efektīvi strādā reklāma.
Iegūstot datus par reklāmas atdevi, iespējams uzzināt, kas ir tie reklāmas elementi, kuri nodrošina augstākos konversijas rādītājus, bet kuri elementi tikai iznieko reklāmas budžeta naudu. Rūpīgi izvērtējot iegūto informāciju, uzņēmējs var gudrāk plānot reklāmas budžeta izlietošanu, lai reklāma pelnītu uzņēmumam naudu un paplašinātu tā darbības lauku.
WordStream dati liecina, ka vairāk nekā 50% AdWords kontu neizmanto konversijas izsekošanu: šāda rīcība pielīdzināma klejošanai tuksnesī bez kompasa rokās, jo virzība notiek, bet nav skaidrības, vai pareizajā virzienā.