Lai AdWords reklāma būtu veiksmīga, ir lietas, kas būtu jāzina katram reklāmdevējam. Te aplūkosim 6 no tām.
Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.
Garantēts rezultāts.
Dažādi Bonusi. Zvani 25707255
Laika atpakaļskaitīšana: AdWords piedāvā divus atpakaļskaitīšanas modeļus: COUNTDOWN, kas pielāgojas reklāmas skatītāja laika joslai, un GLOBAL_COUNTDOWN, kas pielāgojas reklāmdevēja laika joslai. Šī funkcija ļauj reklāmu papildināt ar atskaiti līdz kāda notikuma sākumam (piemēram, semināra) vai beigām (piemēram, izpārdošanas).
Tirgus mērķauditorija: Šī funkcija ļauj jums izvēlēties konkrētu reklāmas mērķauditoriju, kas jau iepriekš interesējusies par citu uzņēmumu pakalpojumiem vai produkciju, kas līdzīga jūsu uzņēmuma piedāvātajai.
Līdzīga mērķauditorija: Izmantojot CRM jeb klientu attiecību pārvaldības sistēmas datus, iespējams atrast līdzīgas mērķauditorijas AdWords reklāmām, kas reklāmdevējam ļaus ietaupīt – īpaši tad, ja jāreklamējas jomā, kurā atslēgvārdi ir ļoti dārgi.
Konfliktējoši mērķi: Der atcerēties, ka reklāmu kopā nedrīkst vienu un to pašu lielumu izvēlēties kā mērķi un kā izslēgšanas gadījumu. Piemēram, ja reklāmas kopā kāds atslēgvārds sakrīt ar negatīvo atslēgvārdu, no reklāmas izslēgts dzimums vai konkrētas vietas iedzīvotāji, kas norādīti arī kā reklāmas mērķauditorija.
AdWords skripti: Ja daudz laika tiek veltīts tam, lai pārvaldītu AdWords reklāmas kampaņas, der padomāt par AdWords skriptu lietošanu, kas palīdzēs automatizēt darbības, kuras bieži jāatkārto. Skripti ļauj taupīt laiku un daļu no darba padarīt automatizētu.
Negatīvie atslēgvārdi Google reklāmas tīklā: Ar negatīvajiem atslēgvārdiem jābūt uzmanīgiem, jo tie saka: nerādi manu reklāmu mājaslapās, kurās ir šie atslēgvārdi. Ir reklāmas speciālisti, kas uzskata, ka uz konkrētu mērķauditoriju vērstām reklāmām, kas tiek rādītas Google reklāmas tīklā, negatīvos atslēgvārdus vispār nevajadzētu izmantot. Izņēmums ir gadījumi, kad reklāmdevējs nevēlas redzēt savu reklāmu apšaubāmās vietnēs.
Avots: Search Engine Journal