Daļa uzņēmumu AdWords reklāmas veido paši, bet daudzi reklāmas veidošanu uztic reklāmas aģentūrām, tāpēc rodas loģisks jautājums, kurš no variantiem ir izdevīgāks?
Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.
Garantēts rezultāts.
Dažādi Bonusi. Zvani 25707255
Uzticot reklāmas veidošanu reklāmas aģentūrai:
- uzņēmumam nebūs jāalgo štata darbinieks, kas atbild par reklāmas veidošanu;
- pie uzņēmuma reklāmas kampaņu veidošanas strādās profesionāli speciālisti ar vairāku gadu pieredzi reklāmas veidošanā un bagātīgām zināšanām par AdWords;
- tiks sasniegti maksimāli augsti rezultāti, jo aģentūras darbinieki ir ieinteresēti gūt panākumus, lai varētu sadarboties ar uzņēmumiem ilgtermiņā;
- aģentūras speciālisti ieteiks labākos un konkrētajam uzņēmumam piemērotākos risinājumus.
Par saviem pakalpojumiem reklāmas aģentūras no uzņēmumiem vidēji prasa 10% no AdWords reklāmai atvēlētās summas, bet reklāmas aģentūru pakalpojumu cenas ir atšķirīgas.
Maksa par reklāmas aģentūras pakalpojumiem visbiežāk ir:
- procenti no reklāmas budžeta;
- samaksa par nostrādātajām stundām;
- fiksētā mēneša maksa;
- cits apmaksas modelis pēc abpusējas vienošanās.
Daļa uzņēmēju, lai ietaupītu naudu, AdWords reklāmas veido paši, tomēr bieži vien tas prasa daudz laika, jo ne visi uzņēmēji orientējas AdWords sistēmā, kā arī nereti uzņēmēji pieļauj dārgas kļūdas, kuras uzņēmumam rada zaudējumus.
AdWords reklāmas speciālists Kolins Donahjū apgalvo, ka lētākie varianti ilgtermiņā parasti izrādās paši dārgākie, jo, vēloties ietaupīt, visbiežāk tiek izvēlēti neefektīvākie varianti. Donahjū iesaka izvēlēties aģentūru, kas iekļauta Google partneru programmā, jo tajā tiek uzņemtas tikai tās reklāmas aģentūras, kuras strādā profesionāli, efektīvi un godprātīgi. Reklāmas speciālists arī atklāj, ka no uzņēmumiem, kas reklāmai tērē 10 000$ mēnesī, viņš par saviem pakalpojumiem prasa 1 000$. (Jau minētos 10%.)
AdWords noteikti nevajadzētu uztvert kā rīku, kurā iegrūst maksimāli daudz naudas, lai panāktu maksimāli labu rezultātu. Donahjū apgalvo, ka AdWords potenciāls ir jāmāk izmantot profesionālā līmenī, lai, piemēram, reklāmā ieguldīts 1$ sniegtu 10$ ienākumus, no kuriem 2$ būtu tīrā peļņa.
Donahjū arī apgalvo, ka gudri izstrādāta AdWords kampaņa ir peļņas, nevis izmaksu centrs.