Viss plūst un mainās – arī interneta lietotāju paradumi un līdz ar tiem arī AdWords reklāmas. Kam tad būtu jāpievērš īpaša uzmanība?

Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.
Garantēts rezultāts.
Dažādi Bonusi. Zvani 25707255
Google meklētāja lietošanas paradumi: Lai atrastu sev interesējošo informāciju, interneta lietotāji izmanto arvien specifiskākas un garākas frāzes, kas noteikti jāņem vērā mājaslapu satura un reklāmu veidotājiem. Turklāt populārāka kļūst arī meklēšana ar balsi, tāpēc comScore prognozē, ka jau 2020. gadā 50% no visiem meklējumiem internetā tiks veikti, izmantojot meklēšanu ar balsi.
Brīvāka valoda: Interneta lietotāji meklē nevis atslēgvārdus, bet gan atbildes uz saviem jautājumiem, tāpēc tiek izmantotas arvien brīvākas un radošākas frāzes, toties audzis reklāmas mērķlapas nozīmīgums, jo, uzklikšķinot uz reklāmas, interneta lietotājs grib saņemt atbildes uz saviem jautājumiem. (WordStream dati liecina, ka 39% no reklāmas kvalitātes rādītāja nosaka tieši mērķlapa.)
Potenciālā klienta uzrunāšana: Tava uzņēmuma produktus vai pakalpojumus nepērk atslēgvārdi, bet gan īsti cilvēki, tāpēc padomā, kā viņus uzrunāt. WordStream dati liecina, ka augstāks vidējais klikšķu skaits (VKS) parasti ir reklāmām, kurās izmantoti vietniekvārdi (mēs, tev, jums utt.), tādējādi tieši uzrunājot potenciālo klientu.
Remārketings: Šī ir lieta, par kuru noteikti nevajadzētu aizmirst, jo tie interneta lietotāji, kas jau reiz paviesojušies tavā mājaslapā, trīsreiz biežāk veic konversiju nekā tie interneta lietotāji, kas pirmoreiz uzklikšķinājuši uz tavas reklāmas.
Demogrāfiskais tārgetings: Piemēram, ja tavs uzņēmums pārdod dāvanas, tad Valentīndienā vīriešiem domātajā reklāmā izmanto tekstu: “Atrodi īsto dāvanu viņai!”, bet sievietēm domātajā reklāmā: “Atrodi īsto dāvanu viņam!”. Tā tu precīzāk atlasīsi un uzrunāsi reklāmas mērķauditoriju.
Mobilajām ierīcēm pielāgoti paplašinājumi: Cilvēki arvien biežāk sērfo internetā, lietojot mobilās ierīces, tāpēc sava uzņēmuma mobilās reklāmas uzlabo ar atrašanās vietas, īsziņu, zvanu un aplikāciju paplašinājumiem, kas nodrošina augstākus konversijas rādītājus.
Mainoties interneta lietotāju paradumiem un Google reklāmu piedāvātajām iespējam, noteikti neaizmirsti mainīt pieeju arī sava uzņēmuma popularizēšanai internetā.