Statistikas analīze un reklāmas optimizācija – tie ir divi lielumi, kas jāņem vērā, ja vēlies, lai tava reklāmas kampaņa būtu veiksmīga un strādātu ar atdevi, tāpēc, veidojot AdWords reklāmas, bez Google Analytics neiztikt.
Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.
Garantēts rezultāts.
Dažādi Bonusi. Zvani 25707255
Pētījumos pierādīts, ka mazajiem uzņēmējiem pārāk labi nepadodas reklāmas kampaņu uzraudzīšana un optimizēšana, jo tikai 1% ielogojas savā AdWords kontā reizi nedēļā vai biežāk, bet vairāk nekā 50% AdWords lietotāju savām reklāmām nav uzstādījuši pat konversijas izsekošanu. (WordStream dati) Neizmantojot Google Analytics, reklāmdevējam nebūs skaidrs, kas un kā ietekmē viņa reklāmas kampaņu.
Kāpēc AdWords reklāma ar Analytics sniegtajiem datiem strādā labāk?
- Lapas skatījumu metrika parāda to, vai potenciālais klients mājaslapā atradis to, ko tava reklāma ir solījusi.
- Informācija par konversiju un jauno apmeklējumu procentu ļauj noteikt piltuves augšdaļas atslēgvārdus, lai izvairītos no kritiski svarīgu atslēgvārdu dzēšanas.
- Ar modeļu salīdzināšanas rīka palīdzību nosakiet vērtību atslēgvārdiem, kas palīdz gūt reklāmguvumus.
- Pateicoties atskaitēm, uzzini mērķlapas, kuras negatīvi ietekmē reklāmas efektivitāti.
- Visu nepieciešamo informāciju par konversijas rādītājiem iespējams apskatīt vienuviet, tāpēc tā ir vieglāk lietojama un labāk saprotama.
- Mērķa plūsmas pārskats palīdzēs saprast, kurš ir izveidotās AdWords reklāmas vājais posms ceļā no klikšķa uz reklāmas līdz konversijas veikšanai.
- Pateicoties atskaitēm par atslēgvārdu pozīcijām, noskaidro, ar kādām pozīcijām tava reklāma nodrošina vislabākos rezultātus.
- Ar Intelligence Events palīdzību noskaidro, kuri AdWords reklāmas segmenti sniedz nepietiekami labu rezultātu.
Analytics reklāmdevējiem piedāvā vēl citas atskaites ar noderīgu informāciju, kas palīdz izprast un uzlabot AdWords reklāmas darbību. Galvenais ir turēt roku uz savu reklāmas kampaņu pulsa: pašam sekojot līdzi izmaiņām un veicot optimizāciju, vai arī uzticot reklāmas kampaņu pārraudzīšanu Google reklāmas speciālistiem, lai reklāmas budžets tiktu iztērēts efektīvi un sniegtu augļus.