Nesen veiktās izmaiņas Google teksta reklāmu izveides kārtībā ļaus reklāmdevējiem veidot plašākas un izsmeļošākas reklāmas, kurās nu būs iespējams reklāmai pievienot arī trešo virsrakstu.
Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.
Garantēts rezultāts.
Dažādi Bonusi. Zvani 25707255
Līdz šim Google teksta reklāmām bija pieejami maksimums divi virsraksti, bet nu teksta reklāmām iespējams pievienot arī trešo virsrakstu, kā arī divus reklāmas aprakstus. (Katrs no šiem aprakstiem ļauj reklāmdevējam izmantot līdz pat 90 rakstu zīmēm.)
Trešo virsrakstu un otro aprakstu iespējams pievienot gan jaunām teksta reklāmām, gan jau esošajām teksta reklāmām. Piemēram, ja esošās reklāmas pirmajā virsrakstā minēts uzņēmuma nosaukums un otrajā minēta uzņēmuma mājaslapa, tad trešajā virsrakstā var iekļaut īpašo piedāvājumu vai informāciju par piegādes nosacījumiem. Šīs jaunās teksta reklāmu iespējas reklāmdevējiem ir pieejamas jau kopš 2018. gada augusta beigām.
Paziņojot par teksta reklāmu uzlabojumiem, Google pārstāvji reklāmdevējus informēja arī par to, ka 2018. gada septembrī adaptīvās reklāmas tīkla reklāmas būs pieejamas plašākam reklāmdevēju lokam, kuras pirmoreiz šaura reklāmdevēju loka vērtējumam tika nodotas 2018. gada jūlijā. Google sola, ka adaptīvās reklāmas tīkla reklāmas būs pieejamas angļu, franču, vācu un spāņu valodās, bet drīzumā tām tiks pievienotas arī citas valodas, lai jauno teksta reklāmu veidu varētu izmantot AdWords lietotāji visā pasaulē.
Reklāmdevējs adaptīvajām reklāmas tīkla reklāmām var pievienot 15 dažādus virsrakstus un 4 dažādus aprakstus, kurus Google kombinēs dažādās variācijās, lai redzētu, kurš variants darbojas visefektīvāk. Izmantojot mašīnmācīšanās tehnoloģijas, šīs reklāmas ļaus labāk izpētīt potenciālo klientu paradumus un nodrošinās efektīvāku potenciālo klientu uzrunāšanu.
Avoti: Search Engine Journal; Search Engine Land; Google Support.