Nav nekāds noslēpums, ka Facebook un Google ir reklāmas tirgus līderi internetā, turklāt tā tas nav bez iemesla, jo abi šie interneta milži piedāvā reklāmdevējiem efektīvas reklamēšanās iespējas. Tāpēc reklāmdevējiem aktuāls ir jautājums, kuru no abiem izvēlēties?

Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.
Garantēts rezultāts.
Dažādi Bonusi. Zvani 25707255
Mērķauditorijas atlasīšana: Facebook reklāmdevējiem piedāvā radīt savu ideālo klientu, izmantojot dažādus mērķauditorijas atlasīšanas rīkus, kas ļauj izvēlēties reklāmas auditorijas dzimumu, vecumu, intereses, atrašanās vietu u.c. rādītājus. Google AdWords darbība atšķiras, jo reklāma sāk darboties brīdī, kad potenciālais pircējs, veicot meklējumu Google, ievada reklāmdevēja izvēlēto atslēgvārdu frāzi. Tādējādi tiek garantēts, ka reklāmu redzēs cilvēki, kurus interesē uzņēmuma piedāvājums.
Izmaksas: Izvēloties reklāmu Facebook, cenu nosaka tas, cik liela ir reklāmdevēju cīņa par konkrētās mērķauditorijas piesaistīšanu – jo lielāka konkurence, jo augstāka cena. Ar Google AdWords reklāmu ir līdzīgi, jo jāmaksā par konkrēto atslēgvārdu vai frāzi – jo lielāks reklāmdevēju pieprasījums pēc konkrētā atslēgvārda, jo lielāka cena par to jāmaksā. Vērtējot visu kopumā, Facebook reklāma izmaksā lētāk.
Konversijas rādītāji: Facebook reklāmas konversijas rādītāji svārstās no 0,04%-7% (šos rādītājus ietekmē reklāmas atrašanās vieta: reklāmām sānu malā rādītāji ir zemāki, bet reklāmām, kas parādās jaunumu lentē, tie ir augstāki). Google konversijas rādītāji svārstās no 3,6%-7% (arī šeit rādītājus ietekmē reklāmas atrašanās vieta). Google pārākums šajā jomā skaidrojams ar to, ka AdWords reklāmas redz cilvēki, kas paši par tām izrādījuši interesi.
Kuru tad izvēlēties?
Reklāmas speciālisti iesaka izvēlēties abus šos reklāmas tīklus, jo katram ir savas unikālās priekšrocības. Piemēram, reklamējoties Facebook, iespējams piesaistīt sava uzņēmuma lapai jaunus sekotājus, kas laika gaitā kļūst par pastāvīgajiem klientiem. Toties Google reklāmdevējiem garantē, ka viņu reklāmu redzēs tikai cilvēki, kas būs ieinteresēti tās piedāvājumā. Ir arī daudz citu plusu un mīnusu, tāpēc vismaz sākumā ir vērts pamēģināt abus, lai saprastu, kurš ir tavām vēlmēm piemērotākais: Google, Facebook vai abi.
Informācijas avots: StoreYa Blog