Veiksmīga uzņēmējdarbība bez reklāmas internetā mūsdienās nav iedomājama, tāpēc daudziem aktuāls varētu šķist jautājums, cik tad uzņēmumi tērē AdWords reklāmām?
Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.
Garantēts rezultāts.
Dažādi Bonusi. Zvani 25707255
Mārketinga speciālists Fils Frosts apgalvo, ka atbildēt uz šo jautājumu nav viegli, jo jebkura atbilde uz to sākas ar frāzi: “Tas atkarīgs no...”. Visbiežāk noteicošie faktori ir uzņēmuma lielums un joma, kurā tas darbojas. Dažādās nozarēs maksa par klikšķi (MPK) ir atšķirīga, tāpēc arī summas, kuras uzņēmumi tērē AdWords reklāmām, atkarīgas no tā, ar ko uzņēmums nodarbojas.
WordStream dati liecina, ka visvairāk AdWords reklāmām tērē uzņēmumi, kas strādā finanšu un apdrošināšanas jomā (2011. gadā šo nozaru uzņēmumi AdWords reklāmām iztērēja 4 miljardus ASV dolāru.) Otrajā vietā ierindojas mazumtirgotāji ar 2,8 miljardiem, bet trešajā vietā ar 2,4 miljardiem ierindojas uzņēmumi, kas specializējušies tūrisma un ceļojumu jomās.
Daudzi apdrošināšanas uzņēmumi gada laikā AdWords reklāmām iztērē vidēji 40-50 miljonus ASV dolāru. Iespaidīgās summas, kuras apdrošināšanas uzņēmumi tērē reklāmām, izskaidrojamas ar to, ka MPK reklāmas tieši šajā jomā ir visdārgākās. (“Apdrošināšana” (insurance) ir visdārgākais atslēgvārds AdWords tīklā.)
Lai arī lielākie reklāmdevēji ir lielie uzņēmumi, arī mazie uzņēmumi Google peļņu katru gadu papildina par vairākiem miljardiem ASV dolāru. Liela daļa mazo uzņēmumu reklāmai tērē 1 000$ mēnesī, bet vidējā summa, ko mazie un vidējie uzņēmumi tērē AdWords reklāmām, ir 9 813$ mēnesī. Tomēr ir arī liela daļa mazo uzņēmumu, kas AdWords reklāmām tērē pat 30 000$ mēnesī.
Katram reklāmdevējam noteikti vajadzētu pakonsultēties ar reklāmas aģentūras speciālistiem, kāda tad būtu optimālā summa, kuru atvēlēt AdWords reklāmai, jo katrs gadījums taču ir individuāls, tāpēc nepieciešama arī individuāla pieeja.