Nereti reklāmdevēji domā, ka nozīme ir tikai tam reklāmas kanālam, kurā notikusi pēdējā mijiedarbība, kas nodrošinājusi konversijas veikšanu, tomēr tā gluži nav, jo līdz konversijas veikšanai bieži vien tiek mēroti vairāki posmi.
Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.
Garantēts rezultāts.
Dažādi Bonusi. Zvani 25707255
Veicināto reklāmguvumu pārskatā iespējams apskatīt reklāmas kanālu nozīmīgumu, kas tiek sadalīts 3 daļās:
- pirmā mijiedarbība;
- veicinošā mijiedarbība;
- pēdējā mijiedarbība, kas notiek tieši pirms konversijas.
Liels procents reklāmdevēju domā, ka galvenā ir tikai pēdējā mijiedarbība, kurai sekojis reklāmguvums, bet patiesība ir tāda, ka potenciālais klients, ļoti iespējams, līdz pirkuma veikšanai nebūtu nonācis, ja pirms tam nebūtu notikusi pirmā mijiedarbība un veicinošā mijiedarbība.
Pateicoties Google Analytics atskaitēm par veicinātajiem reklāmguvumiem, iespējams precīzi noteikt katras mijiedarbības reklāmguvumus un to precīzu vērtību, kas reklāmdevējam sniedz datus par katra reklāmas kanāla nozīmi un svarīgumu reklāmas kampaņā.
Atskaite par asistētajām konversijām sniedz datus par:
- katra mārketinga kanāla asistēto konversiju skaitu;
- katra mārketinga kanāla pēdējo mijiedarbību un tiešo konversiju skaitu.
Standarta atskaite ir daudz vispārīgāka un, lai arī tā sniedz precīzus datus, tā nav tik izvērsta kā veicināto reklāmguvumu atskaite. Paplašinātas atskaites ir svarīgas, jo, neredzot plašāku ainu par to, kā reklāmas kampaņas laikā darbojas dažādi reklāmas kanāli, reklāmdevējs var atteikties no kāda kanāla, kas spēlē nozīmīgu lomu klientu piesaistes posmā, bet kurā reti tiek veikta pēdējā mijiedarbība jeb tiešā konversija.
Apskatot veicināto reklāmguvumu pārskatu, reklāmdevējs redz, kāds bijis klienta ceļš līdz pirkuma veikšanai – kad viņš pirmoreiz uzzinājis par uzņēmuma piedāvājumu (piemēram, uzklikšķinot uz banera) un cik soļus veicis līdz konversijas veikšanai, kā arī to, kas bijusi pēdējā mijiedarbība (piemēram, uzņēmuma meklēšana Google meklētājā). Tas ļauj saprast, ka ne vienmēr konversijas veikšana ir tikai pēdējās mijiedarbības nopelns, jo bez pirmās mijiedarbības klients par piedāvājumu nemaz nebūtu uzzinājis un nonācis līdz konversijas veikšanai.
Avots: Two Octobers; Google Support.