Pateicoties Google mākslīgā intelekta un mašīnmācīšanās tehnoloģijām, reklāmdevējiem tagad ir pieejamas Google Ads adaptīvās reklāmas, kas reklāmu saturu pielāgo katram reklāmas skatītājam individuāli, tādējādi ļaujot reklāmdevējam savus potenciālos klientus uzrunāt daudz precīzāk.
Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.
Garantēts rezultāts.
Dažādi Bonusi. Zvani 25707255
Adaptīvo reklāmu priekšrocības:
- tās vienlaicīgi rāda trīs virsrakstus (paplašinātās teksta reklāmas rāda maksimums divus virsrakstus);
- tās vienlaicīgi rāda divus reklāmas apraksta laukus – katrs no tiem līdz pat 90 simboliem plašs (paplašinātās teksta reklāmas rāda tikai vienu 80 simbolus plašu lauku).
Veidojot adaptīvo reklāmu, reklāmdevējs tai var pievienot 15 dažādus virsrakstus un 4 dažādus aprakstus, kurus Google sistēma reklāmas kampaņas laikā kombinē, testējot kombinācijas, kuras sniedz vislabākos rezultātus un visprecīzāk atbilst frāzei, kuru interneta lietotājs ievadījis Google meklētājā. Google iesaka šos virsrakstus veidot atšķirīgus, uzsverot ieguvumus, piedāvājumus, aicinājumus uz darbībām (iepirkties, reģistrēties, apmeklēt mājaslapu utt.) un citas svarīgākās lietas. Noteikti jāņem vērā tas, lai šie virsraksti saturiski būtu atbilstoši reklāmai piesaistītajiem atslēgvārdiem.
Ja reklāmdevējs vēlas, lai kāds noteikts virsraksts vai apraksts ir iekļauts visos reklāmas variantos, tad to iespējams piespraust 1. virsraksta pozīcijā, 2. virsraksta pozīcijā vai 1. apraksta pozīcijā. Tas nozīmē to, ka šīs pozīcijas būs rezervētas konkrētajam tekstam un Google šīs pozīcijas atstās nemainīgas visos reklāmas variantos.
Adaptīvo reklāmu ieguvumi:
- reklāmas, kuras pielāgojas dažādām ierīcēm;
- potenciālā klienta interesēm atbilstošs saturs;
- labāka konkurētspēja ar citiem līdzīgiem uzņēmumiem;
- labāk un plašāk uzrunāta auditorija un augstāki reklāmguvumi.
Lai reklāmas veiktspēja būtu augstā līmenī, vajadzētu izveidot maksimāli daudz aprakstu un virsrakstu (ar nosacījumu, ka tie ir kvalitatīvi, jēgpilni un rūpīgi pārdomāti), lai Google sistēmai būtu pietiekami daudz variantu, kurus kombinēt, radot dažādām meklēšanas frāzēm piemērotākos rezultātus, kas nodrošina augstākus reklāmguvumus. Minimālais šo reklāmu virsrakstu variantu daudzums ir 3, bet maksimālais ir 15; aprakstu variantu minimālais daudzums ir 2, bet maksimālais 4. Veidojot reklāmas tekstus, jāņem vērā, ka tie var tikt salikti visās iespējamās kombinācijās, tāpēc vajadzētu būt lakoniskam, precīzam un izmantot tikai tādu informāciju, kas potenciālajam klientam varētu būt noderīga, piesaistītu uzmanību un skanētu labi visās kombinācijās.
Līdz ar adaptīvo reklāmu ieviešanu Google piedāvā arī trīs jaunus atsauksmju un pārskatu rīkus reklāmdevējiem:
- reklāmu kombināciju priekšskatīšanu;
- virsrakstu, aprakstu un populārāko kombināciju pārskatu;
- reklāmas efektivitātes indikatoru.
Pagaidām Google Ads adaptīvās reklāmas ir aktīvas beta versijā, tāpēc tās vēl nav pieejamas visās valodās un visiem reklāmdevējiem.