Biznesa nozares kartē atradīsiet tuvāko pakalpojuma sniedzēju. Lai to izdarītu, ir jāapstiprina atrašanās vietas pieprasījums. 

Sākot reklamēt savu uzņēmumu Google reklāmas tīklā, noteikti vaj...
Nav nekāds noslēpums, ka Facebook un Google ir reklāma...
Daudzi reklāmdevēji, kas izmanto Google reklāmas pakalpojumus...
Pateicoties Google mākslīgā intelekta un mašīnmācīš...

Cik maksā Google reklāma?

Marts, 2016

Katram reklāmdevējam, kurš vēlas reklamēt savu uzņēmumu, izmantojot AdWords sistēmu, viens no svarīgākajiem jautājumiem ir: cik man tas izmaksās? Uz šo jautājumu nav vienas noteiktas atbildes, jo Google reklāmas izmaksas nosaka vesela virkne dažādu rādītāju. 

Foto: shutterstock.com
Noderīgi jums:

Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.

Garantēts rezultāts.

Dažādi Bonusi. Zvani 25707255

 

Kas nosaka AdWords reklāmas izmaksas?

 

Katra reklāma ir atšķirīga, tāpēc arī katras reklāmas kampaņas izmaksas veidojas atšķirīgi. Šie ir tikai daži rādītāji, kas nosaka reklāmas izmaksas:

 

  • Uzņēmumiem, kas veido kvalitatīvas reklāmas un regulāri reklamējas AdWords tīklā, Google piedāvā gan zemākas reklamēšanās cenas, gan izdevīgākas reklāmas pozīcijas meklēšanas rezultātos.
  • Vidējā maksa par klikšķi (MPK) AdWords reklāmām ir 1-2$, bet Display reklāmām vidējā maksa par klikšķi ir mazāka par 1$. Tomēr ir arī nozares, kurās reklamēšanās ir īpaši dārga un tajās maksa par klikšķi var pārsniegt pat 50$.
  • Daudzi lielie uzņēmumi AdWords reklāmām tērē pat 50 miljonus dolāru gadā.
  • Mazie uzņēmumi (pēc pasaules standartiem), lai reklamētos AdWords sistēmā, tērē vidēji 9 000-10 000$ mēnesī. (108 000-120 000$ gadā.)
  • Reklamēt savu uzņēmumu, izmantojot AdWords, var arī tad, ja budžets ir ļoti ierobežots, jo Google ļauj reklāmdevējiem noteikt reklāmas kampaņas griestus, kā arī ļauj reklāmdevējiem sekot līdzi reklāmas kampaņas izmaksām. 

 

Tērējot naudu AdWords reklāmām, reklāmdevējam vajadzētu atcerēties, ka reklāmas pozīciju nosaka ne tikai MPK cena, bet arī reklāmas kvalitātes rādītāji, tāpēc nevajadzētu akli paļauties uz dārgu reklāmas kampaņu. Lai sasniegtu maksimāli labus rezultātus, reklāmas kampaņa jāveido ļoti kvalitatīva.

 

Kad noskaidroti kvalitātes rādītāji un reklāmas rangs, Google aprēķina, cik reklāmdevējam būs jāmaksā par klikšķi uz reklāmas. Reklāmas MPK tiek noteikta pēc šādas formulas: reklāmas, kura atrodas pozīciju zemāk par jūsējo, rangs tiek dalīts ar jūsu reklāmas kvalitātes rādītāju. Iegūtajam rezultātam tiek pieskaitīts 0,01$. Piemēram, ja jums tuvākā konkurenta reklāmas rangs ir 16, bet jūsu reklāmas kvalitātes rādītājs ir 10, tad jūsu MPK=16:10+0,01.

 

Ar tik augstu kvalitātes rādītāju MPK ir 1,61$, bet, ja kvalitātes rādītājs būtu 1, tad MPK būtu 16,01$. Diezgan iespaidīga atšķirība, vai ne?! Tieši tāpēc ne vienmēr uzvarētājs ir tas, kurš iegulda reklāmā vislielāko naudas summu, bet gan tas, kurš to izdara gudri un kvalitatīvi.

 

Tālākās reklāmas kampaņas izmaksas jau nosaka pats reklāmdevējs, vadoties pēc rezultāta, ko vēlas sasniegt, vai naudas summas, kuru gatavs reklāmas kampaņā ieguldīt. 


Jaunās Google Ads adaptīvās reklāmas
Pateicoties Google mākslīgā intelekta un mašīnmācīšanās tehnoloģijām, reklāmdevējiem tagad ir pieejamas Google Ads adaptīvās reklāmas, kas reklāmu saturu pielāgo katram reklāmas skatītājam individuāli, tādējādi ļaujot reklāmdevējam savus potenciālos klientus uzrunāt daudz precīzāk. Adaptīvo reklāmu priekšrocības: tās vienlaicīgi r...
Google teksta reklāmām tagad pieejami trīs virsraksti
Nesen veiktās izmaiņas Google ...
Šis būtu jāzina katram AdWords lietotājam
Lai AdWords reklāma būtu veiksmīga, ir lietas, kas būtu jāzina katram reklāmdevējam. Te aplūkosim 6 no tām. Laika atpakaļskaitīšana: AdWords piedāvā divus atpakaļskaitīšanas modeļus: COUNTDOWN, kas pielāgojas...
Netiešās konversijas vērtība
Nereti reklāmdevēji domā, ka nozīme ir tikai tam reklāmas kanālam, kurā notikusi pēdējā mijiedarbība, kas nodrošinājusi konversijas veikšanu, tomēr tā gluži nav, jo līdz konversijas veikšanai bieži vien tiek mēroti vairāki ...
Reklāmu pauzēšana un AdWords konta izaugsme
Ja kāds no AdWords reklāmas kampaņas elementiem (atslēgvārds, reklāmgrupa vai visa reklāmas kampaņa) nesniedz gaidītos rezultātus, tad tas visbiežāk tiek nopauzēts. Bet vai tā ir labākā un efektīvākā rīcība? Search En...
AdWords reklāmu tendences
Viss plūst un mainās – arī interneta lietotāju paradumi un līdz ar tiem arī AdWords reklāmas. Kam tad būtu jāpievērš īpaša uzmanība? Google meklētāja lietošanas paradumi: Lai atrastu sev interesējošo informāciju...
Kā Google Analytics palīdz AdWords?
Statistikas analīze un reklāmas optimizācija – tie ir divi lielumi, kas jāņem vērā, ja vēlies, lai tava reklāmas kampaņa būtu veiksmīga un strādātu ar atdevi, tāpēc, veidojot AdWords reklāmas, bez Google Analytics neiztikt. ...
Google reklāmas atdeves mērīšana
Sākot reklamēt savu uzņēmumu Google reklāmas tīklā, noteikti vajadzētu padomāt par reklāmas atdeves mērīšanu, lai tu būtu informēts par to, cik efektīva un izdevīga ir AdWords reklāmas kampaņa. Kāpēc atdeves mērīšana ...
Google reklāmas paplašinājumu jaunumi
Ja vēlies, lai tava reklāma internetā būtu maksimāli efektīva, tad noteikti nevajadzētu aizmirst par AdWords reklāmas paplašinājumiem, kas padara reklāmu ne tikai labāk pamanāmu, bet arī izsmeļošāku. Kādas tad ir svaigāk...
Kas ir Google Premier partneri?
Google novērtē reklāmas aģentūras, kuras ir to partneri, tāpēc ir izveidota īpaša Premier Partner programma, kuras emblēma tiek piešķirta tiem Google reklāmas speciālistiem, kas sevi pierādījuši kā savas nozares inovatorus. ...
Kā maksāt mazāk par Google reklāmu?
Daudzi reklāmdevēji, kas izmanto Google reklāmas pakalpojumus, noteikti bieži vien domājuši, vai iespējams reklamēt savu uzņēmumu Google reklāmas tīklā, maksājot mazāk? Atbilde ir “Jā!”. Ir pieci veidi, kā samazinā...
Nederīgs trafiks, nekvalitatīvas reklāmas un reklāmu injekcijas
Ievietojot reklāmu internetā, katram uzņēmējam jārēķinās ar to, ka ne visi, kas uz tās uzklikšķinās, būs reāli cilvēki, kas ieinteresēti r...
Mobilajām ierīcēm draudzīga mājaslapa
Pieaugot mobilo ierīču lietotāju skaitam, pieaug arī to cilvēku skaits, kas dažādas mājaslapas un sociālos portālus apmeklē, izmantojot savus viedtālruņus vai planšetes. Tieši tāpēc ir svarīgi parūpēties par to, lai mā...
Cik uzņēmumi tērē AdWords reklāmai?
Veiksmīga uzņēmējdarbība bez reklāmas internetā mūsdienās nav iedomājama, tāpēc daudziem aktuāls varētu šķist jautājums, cik tad uzņēmumi tērē AdWords reklāmām? Mārketinga speciālists Fils Frosts apgalvo, ka atbildēt u...
Aģentūras izmaksas Google reklāmai
Daļa uzņēmumu AdWords reklāmas veido paši, bet daudzi reklāmas veidošanu uztic reklāmas aģentūrām, tāpēc rodas loģisks jautājums, kurš no variantiem ir izdevīgāks? Uzticot reklāmas veidošanu reklāmas aģentū...
Kā strādā Google AdWords?
Visiem zināms, kas ir Google reklāmas un katrs, kurš lieto internetu, ir tās redzējis, bet kā tad īsti darbojas Google AdWords? Neatkarīgi no tā, cik liels ir tavs uzņēmums, Google AdWords reklāma var palīdzēt tam attīstīties un s...
Kāpēc izmantot Google AdWords piedāvātās iespējas?
Google AdWords ir viens no populārākajiem veidiem, kā reklamēties internetā, tāpēc daudzi varētu vaicāt: kāpēc tieši AdWords? Reklāmas aktuali...
Ko izvēlēties: reklāmu Facebook vai Google?
Nav nekāds noslēpums, ka Facebook un Google ir reklāmas tirgus līderi internetā, turklāt tā tas nav bez iemesla, jo abi šie interneta milži piedāvā reklāmdevējiem efektīvas reklamēšanās iespējas. Tāpēc reklāmdevēji...
Tiek pilnveidota Google mobilā versija
Google aktīvi turpina ieguldīt naudu meklētāja mobilās versijas attīstībā, īpašu uzmanību pievēršot meklēšanas rezultātiem, kas balstīti uz mobilās ierīces atrašanās vietu. Pēdējo mēnešu laikā Google...
Google draudzīga mājaslapa
Google draudzīga mājaslapa – tā ir veiksmīga biznesa atslēga, kuru noteikti nedrīkst ignorēt, jo divdesmit pirmais gadsimts ir tehnoloģiju laikmets, kurā gandrīz katram uzņēmumam ir sava mājaslapa vai portāls. Svarīgi, lai mājaslapa būt...
Google meklētāja vēsture
Nav šaubu par to, kaGoogleir zināmākais un arī lietotākais interneta meklētājs. Ne velti daudzi cilvēki saka nevis „sameklēt internetā”, bet gan „iegūglēt”, tomēr tikai neliela daļa cilvēku, kas ikdienā izmantoGoog...
Šajā mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes jeb cookies, lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku mājaslapas lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu "Piekrītu", jūs apstiprināt, ka piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Piekrišanu jebkurā laikā var atsaukt, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Sīkdatņu izmantošanas politika
Piekrītu Vairāk info