Katram reklāmdevējam, kurš vēlas reklamēt savu uzņēmumu, izmantojot AdWords sistēmu, viens no svarīgākajiem jautājumiem ir: cik man tas izmaksās? Uz šo jautājumu nav vienas noteiktas atbildes, jo Google reklāmas izmaksas nosaka vesela virkne dažādu rādītāju.
Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.
Garantēts rezultāts.
Dažādi Bonusi. Zvani 25707255
Kas nosaka AdWords reklāmas izmaksas?
Katra reklāma ir atšķirīga, tāpēc arī katras reklāmas kampaņas izmaksas veidojas atšķirīgi. Šie ir tikai daži rādītāji, kas nosaka reklāmas izmaksas:
- Uzņēmumiem, kas veido kvalitatīvas reklāmas un regulāri reklamējas AdWords tīklā, Google piedāvā gan zemākas reklamēšanās cenas, gan izdevīgākas reklāmas pozīcijas meklēšanas rezultātos.
- Vidējā maksa par klikšķi (MPK) AdWords reklāmām ir 1-2$, bet Display reklāmām vidējā maksa par klikšķi ir mazāka par 1$. Tomēr ir arī nozares, kurās reklamēšanās ir īpaši dārga un tajās maksa par klikšķi var pārsniegt pat 50$.
- Daudzi lielie uzņēmumi AdWords reklāmām tērē pat 50 miljonus dolāru gadā.
- Mazie uzņēmumi (pēc pasaules standartiem), lai reklamētos AdWords sistēmā, tērē vidēji 9 000-10 000$ mēnesī. (108 000-120 000$ gadā.)
- Reklamēt savu uzņēmumu, izmantojot AdWords, var arī tad, ja budžets ir ļoti ierobežots, jo Google ļauj reklāmdevējiem noteikt reklāmas kampaņas griestus, kā arī ļauj reklāmdevējiem sekot līdzi reklāmas kampaņas izmaksām.
Tērējot naudu AdWords reklāmām, reklāmdevējam vajadzētu atcerēties, ka reklāmas pozīciju nosaka ne tikai MPK cena, bet arī reklāmas kvalitātes rādītāji, tāpēc nevajadzētu akli paļauties uz dārgu reklāmas kampaņu. Lai sasniegtu maksimāli labus rezultātus, reklāmas kampaņa jāveido ļoti kvalitatīva.
Kad noskaidroti kvalitātes rādītāji un reklāmas rangs, Google aprēķina, cik reklāmdevējam būs jāmaksā par klikšķi uz reklāmas. Reklāmas MPK tiek noteikta pēc šādas formulas: reklāmas, kura atrodas pozīciju zemāk par jūsējo, rangs tiek dalīts ar jūsu reklāmas kvalitātes rādītāju. Iegūtajam rezultātam tiek pieskaitīts 0,01$. Piemēram, ja jums tuvākā konkurenta reklāmas rangs ir 16, bet jūsu reklāmas kvalitātes rādītājs ir 10, tad jūsu MPK=16:10+0,01.
Ar tik augstu kvalitātes rādītāju MPK ir 1,61$, bet, ja kvalitātes rādītājs būtu 1, tad MPK būtu 16,01$. Diezgan iespaidīga atšķirība, vai ne?! Tieši tāpēc ne vienmēr uzvarētājs ir tas, kurš iegulda reklāmā vislielāko naudas summu, bet gan tas, kurš to izdara gudri un kvalitatīvi.
Tālākās reklāmas kampaņas izmaksas jau nosaka pats reklāmdevējs, vadoties pēc rezultāta, ko vēlas sasniegt, vai naudas summas, kuru gatavs reklāmas kampaņā ieguldīt.