Ja kāds no AdWords reklāmas kampaņas elementiem (atslēgvārds, reklāmgrupa vai visa reklāmas kampaņa) nesniedz gaidītos rezultātus, tad tas visbiežāk tiek nopauzēts. Bet vai tā ir labākā un efektīvākā rīcība?
Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.
Garantēts rezultāts.
Dažādi Bonusi. Zvani 25707255
Search Engine Journal apgalvo, ka reklāmas pauzēšana ir vienkāršs, bet ne gudrs solis. Kā piemērs tiek minēts kāds reklāmdevējs, kura ROI jeb investīciju atdeves mērķis bija 500%, bet realitātē izdevās sasniegt vien 218%. Klients vēlējās reklāmu nopauzēt. Papētot datus, atklājās, ka datoriem domātās reklāmas ROI ir 362%, mobilo reklāmu ROI ir 0%, bet planšetēm domāto reklāmu ROI ir augstāks par vidējo rādītāju. Izslēdzot no reklāmas kampaņas mobilo reklāmu, un veicot reklāmas kampaņas optimizāciju, kurā ietilpa arī reklāmas testēšana, cenu pārvaldīšana un reklāmas plānošana, ROI rādītāji pārsniedza 500% atzīmi. Tieši tā aug AdWords reklāmas konti.
Lai tavs AdWords konts augtu, nepieciešama tā vājāko elementu optimizācija. Tieši tik vienkārši!
Optimizācijā ietilpst:
- Ierīču (datoru, viedtālruņu, planšetu) optimizācija.
- Atslēgvārdu variāciju un cenu optimizācija.
- Reklāmas laika plānošana – diennakts laika izvēle, nedēļas dienas izvēle, kad reklāma sniedz vislabākos rādītājus un investīciju atdevi.
- Atslēgvārdu atlase, kas negatīvi ietekmē ROI rādītājus. Nevēlamie atslēgvārdi, kas aktivizē reklāmu, var negatīvi ietekmēt konversijas rādītājus, tāpēc tā vietā, lai nopauzētu visu reklāmas kampaņu, tai vari pievienot negatīvos atslēgvārdus, lai tie neizniekotu tavu reklāmas budžetu.
- Meklēšanas partneru (vietnes, kas sadarbojas ar Google un ir iekļautas AdWords reklāmas tīklā) izvērtēšana.
- AMSMR (atkārtotā mārketinga saraksti meklēšanas reklāmām): izvērtē likmes un atrodi vidusceļu, jo ne vienmēr likmju paaugstināšana sniegs labākus rezultātus.
- Noteikti jāņem vērā arī attiecinājuma modeļi, jo tie ļaus saprast reklāmu veiktspēju un optimizēt reklāmguvumu ceļu.
Noteikti nevajadzētu aizmirst arī par reklāmu testēšanu – gan pirms kāda reklāmas vienuma pauzēšanas, gan pēc reklāmas kampaņas optimizācijas. Vienkāršākais, ko tu vari izdarīt, ir reklāmas nopauzēšana, bet labākais, ko tu vari izdarīt reklāmas labā, ir tās elementu rūpīga izpētīšana un optimizācija.