Google aktīvi turpina ieguldīt naudu meklētāja mobilās versijas attīstībā, īpašu uzmanību pievēršot meklēšanas rezultātiem, kas balstīti uz mobilās ierīces atrašanās vietu.
Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.
Garantēts rezultāts.
Dažādi Bonusi. Zvani 25707255
Pēdējo mēnešu laikā Google speciālisti aktīvi pievērsušies meklēšanas rezultātu uzlabošanai, galveno uzsvaru liekot uz interneta lietotāja atrašanās vietu, lai meklēšanas rezultātos varētu piedāvāt cilvēkiem tuvāko uzņēmumu vai iestādi. (Piemēram, ja cilvēks, kurš dzīvo Rīgas centrā, meklē tuvākās kafejnīcas, tad Google viņam vispirms piedāvās tās, kuras ir vistuvāk viņa atrašanās vietai.) Šos uzlabojumus varēs izbaudīt ne tikai cilvēki, kas lieto viedtālruņus, bet arī cilvēki, kas lieto portatīvos datorus, planšetes un stacionāros datorus.
Mikro-moments (micro-moment) ir Google radīts termins, kas raksturo laiku, kurā patērētājs ir lēmuma pieņemšanas procesā – meklē izklaides iespējas, preces, restorānus vai citas lietas Google meklētājā, izmantojot viedtālruni vai datoru. Google mikro-momentus raksturo ar šādām frāzēm:
- gribu zināt;
- gribu doties;
- gribu darīt;
- gribu nopirkt.
Šie mikro-momenti ir pats labākais laiks, kad uzņēmējam uzrunāt savu potenciālo klientu, jo cilvēks meklē preces vai pakalpojumus brīdī, kad ir gatavs veikt pirkumu.
Veiktie pētījumi liecina, ka:
- 82% patērētāju, atrodoties lielveikalā, izmanto internetu savos viedtālruņos, lai pieņemtu lēmumu par pirkuma veikšanu;
- 62% patērētāju negaidītu situāciju atrisināšanu (piemēram, restorāna meklēšanu) veic, izmantojot internetu savos viedtālruņos;
- 91% viedtālruņu īpašnieku apmeklē Google, lai meklētu izklaižu idejas, ja pēkšņi uzradies brīvais laiks.
Meklējot dažādas vietas, preces un pakalpojumus, angliski runājošie interneta lietotāji meklējamo frāzi papildina ar “near me” (tuvumā man; manā tuvumā), tāpēc Google lielu daļu meklējamo frāžu automātiski papildina ar frāzi “near me”, lai cilvēkiem piedāvātu viņiem tuvākos uzņēmumus.
Šīs gan nav pirmās izmaiņas, ko Google ievieš, lai uzlabotu informācijas meklēšanu, izmantojot viedtālruņus, jo jau 2015. gada aprīlī tika aktivizēts algoritms Mobileggedon, kas izvērtē mājaslapu draudzīgumu mobilajām ierīcēm, ļaujot mājaslapām, kuru saturs pielāgots viedtālruņiem, pakāpties augstāk meklēšanas rezultātos. Laikā, kad algoritms tika aktivizēts, mobilajām ierīcēm nedraudzīgo mājaslapu apmeklējumu skaits samazinājās par 12%.
Ko tas nozīmē uzņēmējiem? Katram uzņēmumam noteikti jāizveido mobilajām ierīcēm draudzīga mājaslapa, kā arī noteikti jāpievieno uzņēmums Google Maps, lai tas parādītos meklēšanas rezultātos, kad kāds, kurš ir netālu no uzņēmuma, Google meklē tieši viņa piedāvātās preces vai pakalpojumus.