Biznesa nozares kartē atradīsiet tuvāko pakalpojuma sniedzēju. Lai to izdarītu, ir jāapstiprina atrašanās vietas pieprasījums. 

Nereti reklāmdevēji domā, ka nozīme ir tikai tam reklāmas kanālam, k...
Daudzi reklāmdevēji, kas izmanto Google reklāmas pakalpojumus...
Google draudzīga mājaslapa – tā ir veiksmīga biznesa atslēga, kuru...
Ja vēlies, lai tava reklāma internetā būtu maksimāli efektīv...

Tiek pilnveidota Google mobilā versija

Februāris, 2016

Google aktīvi turpina ieguldīt naudu meklētāja mobilās versijas attīstībā, īpašu uzmanību pievēršot meklēšanas rezultātiem, kas balstīti uz mobilās ierīces atrašanās vietu. 

Foto: shutterstock.com
Noderīgi jums:

Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.

Garantēts rezultāts.

Dažādi Bonusi. Zvani 25707255

 

Pēdējo mēnešu laikā Google speciālisti aktīvi pievērsušies meklēšanas rezultātu uzlabošanai, galveno uzsvaru liekot uz interneta lietotāja atrašanās vietu, lai meklēšanas rezultātos varētu piedāvāt cilvēkiem tuvāko uzņēmumu vai iestādi. (Piemēram, ja cilvēks, kurš dzīvo Rīgas centrā, meklē tuvākās kafejnīcas, tad Google viņam vispirms piedāvās tās, kuras ir vistuvāk viņa atrašanās vietai.) Šos uzlabojumus varēs izbaudīt ne tikai cilvēki, kas lieto viedtālruņus, bet arī cilvēki, kas lieto portatīvos datorus, planšetes un stacionāros datorus.

 

Mikro-moments (micro-moment) ir Google radīts termins, kas raksturo laiku, kurā patērētājs ir lēmuma pieņemšanas procesā – meklē izklaides iespējas, preces, restorānus vai citas lietas Google meklētājā, izmantojot viedtālruni vai datoru.  Google mikro-momentus raksturo ar šādām frāzēm:

 

  • gribu zināt;
  • gribu doties;
  • gribu darīt;
  • gribu nopirkt.

 

Šie mikro-momenti ir pats labākais laiks, kad uzņēmējam uzrunāt savu potenciālo klientu, jo cilvēks meklē preces vai pakalpojumus brīdī, kad ir gatavs veikt pirkumu.

 

Veiktie pētījumi liecina, ka:

 

  • 82% patērētāju, atrodoties lielveikalā, izmanto internetu savos viedtālruņos, lai pieņemtu lēmumu par pirkuma veikšanu;
  • 62% patērētāju negaidītu situāciju atrisināšanu (piemēram, restorāna meklēšanu) veic, izmantojot internetu savos viedtālruņos;
  • 91% viedtālruņu īpašnieku apmeklē Google, lai meklētu izklaižu idejas, ja pēkšņi uzradies brīvais laiks.

 

Meklējot dažādas vietas, preces un pakalpojumus, angliski runājošie interneta lietotāji meklējamo frāzi papildina ar “near me” (tuvumā man; manā tuvumā), tāpēc Google lielu daļu meklējamo frāžu automātiski papildina ar frāzi “near me”, lai cilvēkiem piedāvātu viņiem tuvākos uzņēmumus.

 

Šīs gan nav pirmās izmaiņas, ko Google ievieš, lai uzlabotu informācijas meklēšanu, izmantojot viedtālruņus, jo jau 2015. gada aprīlī tika aktivizēts algoritms Mobileggedon, kas izvērtē mājaslapu draudzīgumu mobilajām ierīcēm, ļaujot mājaslapām, kuru saturs pielāgots viedtālruņiem, pakāpties augstāk meklēšanas rezultātos. Laikā, kad algoritms tika aktivizēts, mobilajām ierīcēm nedraudzīgo mājaslapu apmeklējumu skaits samazinājās par 12%.

 

Ko tas nozīmē uzņēmējiem? Katram uzņēmumam noteikti jāizveido mobilajām ierīcēm draudzīga mājaslapa, kā arī noteikti jāpievieno uzņēmums Google Maps, lai tas parādītos meklēšanas rezultātos, kad kāds, kurš ir netālu no uzņēmuma, Google meklē tieši viņa piedāvātās preces vai pakalpojumus. 


Jaunās Google Ads adaptīvās reklāmas
Pateicoties Google mākslīgā intelekta un mašīnmācīšanās tehnoloģijām, reklāmdevējiem tagad ir pieejamas Google Ads adaptīvās reklāmas, kas reklāmu saturu pielāgo katram reklāmas skatītājam individuāli, tādējādi ļaujot reklāmdevējam savus potenciālos klientus uzrunāt daudz precīzāk. Adaptīvo reklāmu priekšrocības: tās vienlaicīgi r...
Google teksta reklāmām tagad pieejami trīs virsraksti
Nesen veiktās izmaiņas Google ...
Šis būtu jāzina katram AdWords lietotājam
Lai AdWords reklāma būtu veiksmīga, ir lietas, kas būtu jāzina katram reklāmdevējam. Te aplūkosim 6 no tām. Laika atpakaļskaitīšana: AdWords piedāvā divus atpakaļskaitīšanas modeļus: COUNTDOWN, kas pielāgojas...
Netiešās konversijas vērtība
Nereti reklāmdevēji domā, ka nozīme ir tikai tam reklāmas kanālam, kurā notikusi pēdējā mijiedarbība, kas nodrošinājusi konversijas veikšanu, tomēr tā gluži nav, jo līdz konversijas veikšanai bieži vien tiek mēroti vairāki ...
Reklāmu pauzēšana un AdWords konta izaugsme
Ja kāds no AdWords reklāmas kampaņas elementiem (atslēgvārds, reklāmgrupa vai visa reklāmas kampaņa) nesniedz gaidītos rezultātus, tad tas visbiežāk tiek nopauzēts. Bet vai tā ir labākā un efektīvākā rīcība? Search En...
AdWords reklāmu tendences
Viss plūst un mainās – arī interneta lietotāju paradumi un līdz ar tiem arī AdWords reklāmas. Kam tad būtu jāpievērš īpaša uzmanība? Google meklētāja lietošanas paradumi: Lai atrastu sev interesējošo informāciju...
Kā Google Analytics palīdz AdWords?
Statistikas analīze un reklāmas optimizācija – tie ir divi lielumi, kas jāņem vērā, ja vēlies, lai tava reklāmas kampaņa būtu veiksmīga un strādātu ar atdevi, tāpēc, veidojot AdWords reklāmas, bez Google Analytics neiztikt. ...
Google reklāmas atdeves mērīšana
Sākot reklamēt savu uzņēmumu Google reklāmas tīklā, noteikti vajadzētu padomāt par reklāmas atdeves mērīšanu, lai tu būtu informēts par to, cik efektīva un izdevīga ir AdWords reklāmas kampaņa. Kāpēc atdeves mērīšana ...
Google reklāmas paplašinājumu jaunumi
Ja vēlies, lai tava reklāma internetā būtu maksimāli efektīva, tad noteikti nevajadzētu aizmirst par AdWords reklāmas paplašinājumiem, kas padara reklāmu ne tikai labāk pamanāmu, bet arī izsmeļošāku. Kādas tad ir svaigāk...
Kas ir Google Premier partneri?
Google novērtē reklāmas aģentūras, kuras ir to partneri, tāpēc ir izveidota īpaša Premier Partner programma, kuras emblēma tiek piešķirta tiem Google reklāmas speciālistiem, kas sevi pierādījuši kā savas nozares inovatorus. ...
Kā maksāt mazāk par Google reklāmu?
Daudzi reklāmdevēji, kas izmanto Google reklāmas pakalpojumus, noteikti bieži vien domājuši, vai iespējams reklamēt savu uzņēmumu Google reklāmas tīklā, maksājot mazāk? Atbilde ir “Jā!”. Ir pieci veidi, kā samazinā...
Nederīgs trafiks, nekvalitatīvas reklāmas un reklāmu injekcijas
Ievietojot reklāmu internetā, katram uzņēmējam jārēķinās ar to, ka ne visi, kas uz tās uzklikšķinās, būs reāli cilvēki, kas ieinteresēti r...
Mobilajām ierīcēm draudzīga mājaslapa
Pieaugot mobilo ierīču lietotāju skaitam, pieaug arī to cilvēku skaits, kas dažādas mājaslapas un sociālos portālus apmeklē, izmantojot savus viedtālruņus vai planšetes. Tieši tāpēc ir svarīgi parūpēties par to, lai mā...
Cik uzņēmumi tērē AdWords reklāmai?
Veiksmīga uzņēmējdarbība bez reklāmas internetā mūsdienās nav iedomājama, tāpēc daudziem aktuāls varētu šķist jautājums, cik tad uzņēmumi tērē AdWords reklāmām? Mārketinga speciālists Fils Frosts apgalvo, ka atbildēt u...
Aģentūras izmaksas Google reklāmai
Daļa uzņēmumu AdWords reklāmas veido paši, bet daudzi reklāmas veidošanu uztic reklāmas aģentūrām, tāpēc rodas loģisks jautājums, kurš no variantiem ir izdevīgāks? Uzticot reklāmas veidošanu reklāmas aģentū...
Cik maksā Google reklāma?
Katram reklāmdevējam, kurš vēlas reklamēt savu uzņēmumu, izmantojot AdWords sistēmu, viens no svarīgākajiem jautājumiem ir: cik man tas izmaksās? Uz šo jautājumu nav vienas noteiktas atbildes, jo Google reklāmas izmaksas nosaka vesel...
Kā strādā Google AdWords?
Visiem zināms, kas ir Google reklāmas un katrs, kurš lieto internetu, ir tās redzējis, bet kā tad īsti darbojas Google AdWords? Neatkarīgi no tā, cik liels ir tavs uzņēmums, Google AdWords reklāma var palīdzēt tam attīstīties un s...
Kāpēc izmantot Google AdWords piedāvātās iespējas?
Google AdWords ir viens no populārākajiem veidiem, kā reklamēties internetā, tāpēc daudzi varētu vaicāt: kāpēc tieši AdWords? Reklāmas aktuali...
Ko izvēlēties: reklāmu Facebook vai Google?
Nav nekāds noslēpums, ka Facebook un Google ir reklāmas tirgus līderi internetā, turklāt tā tas nav bez iemesla, jo abi šie interneta milži piedāvā reklāmdevējiem efektīvas reklamēšanās iespējas. Tāpēc reklāmdevēji...
Google draudzīga mājaslapa
Google draudzīga mājaslapa – tā ir veiksmīga biznesa atslēga, kuru noteikti nedrīkst ignorēt, jo divdesmit pirmais gadsimts ir tehnoloģiju laikmets, kurā gandrīz katram uzņēmumam ir sava mājaslapa vai portāls. Svarīgi, lai mājaslapa būt...
Google meklētāja vēsture
Nav šaubu par to, kaGoogleir zināmākais un arī lietotākais interneta meklētājs. Ne velti daudzi cilvēki saka nevis „sameklēt internetā”, bet gan „iegūglēt”, tomēr tikai neliela daļa cilvēku, kas ikdienā izmantoGoog...
Šajā mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes jeb cookies, lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku mājaslapas lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu "Piekrītu", jūs apstiprināt, ka piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Piekrišanu jebkurā laikā var atsaukt, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Sīkdatņu izmantošanas politika
Piekrītu Vairāk info